Birželio
19

Simone Kermes (sopranas, Vokietija), Jarkko Riihimäki (fortepijonas, Suomija)

Atlikėjai: Simone Kermes (sopranas), Jarkko Riihimäki (fortepijonas) Koncerto data: 2021-06-19 16:00
Bilietų kainos rezervacijai: Mėlynas sektorius - 25€, Geltonas sektorius - 40€, Raudonas sektorius - 50€

DĖL PAPILDOMŲ BILIETŲ TEIRAUTIS:
Tel.: +370 626 82 760
El. paštas: info@paliesiausdvaras.lt

Papildomas paslaugas rezervuokite:
El. p. info@paliesiausdvaras.lt arba tel. +370 626 82 760.
Vakarienė ir ...: PERŽIŪRĖTI

Šio koncerto pasiūlymai

Kelionė autobusu

Kelionė autobusu

Galite rinktis kelionę į koncertą mūsų transportu! Plačiau

Pageidaujantys atvykti iš Vilniaus į Paliesiaus dvare vyksiantį koncertą ir grįžti atgal registruojasi el.p. koncertai@paliesiausdvaras.lt. Kelionės į koncertą ir namo kaina asmeniui – 14 Eur.

Parduotuvėlė

Parduotuvėlė

Prieš koncertą kviečiame aplankyti ypatingų prekių Paliesiaus dvaro parduotuvėlę.

Kepyklėlė

Kepyklėlė

Užsakykite lauktuvėms kepinius iš anksto. Užsakymui taikome 10% nuolaidą.

Vaikų darželis

Vaikų darželis

Visų koncertų metu veikia nemokamas vaikų darželis.

Paroda

Paroda

Fotomenininko, TV3 laidų prodiuserio ir režisieriaus Gintaro Kudabos fotoparoda „Už durų prabėgusi diena”. Plačiau

“Bet kuri fotografija, ar ji būtų dokumentinė, ar meninė, praveria duris į praeitį. Imdamas iš lentynos senus nuotraukų albumus, akimirkai suabejoju, ar noriu praverti tas laiko užpustytas duris? Ar nebus liūdna atsidūrus ten, kur jau nieko nepakeisi?

Šioje fotoparodoje esančios nuotraukos jums tokių durų nepravers, o tai reiškia ir neįskaudins. Tai tik 5 minutės dabarties….” - taip apie savo būsimą fotoparodą atsiliepia režisierius Gintaras Kudaba.

G. Kudabos autorinę nuotraukų parodą galite aplankyti Paliesiaus Dvaro koncertų salėje PASAGA!

2021-06-19 16:00 - 17:00

Į išskirtine akustika garsėjančią koncertų salę „Pasaga“ sugrįžta Baroko operos virtuozė iš Vokietijos – Simone Kermes!

Ypatingo balso tembro savininkė, koloratūrinis sopranas, Simone Kermes galėtų pasigirti daugybe prestižinių apdovanojimų – Bacho premija, „Echo Klassik“ apdovanojimais, Felikso-Mendelsono Bartoldžio prizu ir kt.Naujausias jos albumas užima 2-ąją vietą Vokietijos klasikinės muzikos pardavimų topuose. Kompozitoriai kuria arijas specialiai S. Kermes balsui. Dėl jos konkuruoja pasaulinio garso operos teatrai. Ir visgi dainininkė teigia, kad jai svarbiausi ne laurai, o kiekvienas pasirodymas ir pavergtos klausytojų širdys.

Iš pradžių dainavimo paslapčių S. Kermes mokėsi iš vienos geriausių dainavimo mokytojų Helgą Forner, tačiau ilgainiui suprato turinti ieškoti autentiškumo. Anot jos, techniką įvaldyti yra svarbu karjeros pradžioje, o vėliau reikia mokytis laužyti taisykles ir atrasti savitą balso skambesį, kuris nepaliktų nė vieno abejingo. Dainininkė sako, kad tai yra svarbiausia tiek operos, tiek pop muzikos atlikėjo užduotis.

Šiandien S. Kermes savo gyvenimo neįsivaizduoja be baroko muzikos. Anot jos, barokas – tuometinė pop muzika, kurioje slypi garso ir struktūros sampratos šaknys. Atlikėja teigia, kad suvokus baroko muzikos ypatumus, atsiveria ir kompozitorių Mozarto, Verdžio, Rossinio, Mahlerio bei Strausso darbai. Taip pat baroko opera iš dainininko reikalauja, kad šis visiškai atsiskleistų kaip asmenybė – reikia atsiduoti kiekvienai natai, įpūsti jai gyvybės.

S. Kermes yra žinoma ne tik dėl savo netradicinės dainavimo technikos, bet ir dėl vidine energija spinduliuojančios asmenybės bei išskirtinio aprangos stiliaus. Scenoje S. Kermes nesibaimina ekscentriškumo – siekia išlikti spontaniška ir atvira netikėčiausioms idėjoms kiekvienos akimirkos akivaizdoje. Dainininkė prisimena koncertą, kurio metu ant scenos pakvietė dvi žiūroves, sėdėjusias pirmoje eilėje, ir, skambant baroko muzikai, su jomis pradėjo šokti rokenrolą. Tokie nesurežisuoti pasirodymų momentai itin džiugina atlikėją ir net kritikų yra vertinami teigiamai.

„Šįkart mirsiu, ar ne?“ – atlikėja sako, kad dažnai prieš lipdama į sceną ji jaučiasi taip, tarsi tuoj žengs į gladiatorių stadioną su liūtais. Ir tik pradėjus dainuoti, jai pasidaro ramiau. Pakerėti klausytojus dainininkei yra nuolatinis iššūkis – ji savo darbą vertina kritiškai, kiekvienam kūriniui atiduoda visą save.

Operos gerbėjams Lietuvoje pamatyti šią žvaigždę sopraną gamtos prieglobstyje bus nekasdienė proga. Paskutinį ir iki šiol vienintelį kartą Lietuvoje S. Kermes pasirodė 2019-ųjų metų rudenį, Paliesiaus dvare.

Jarkko Riihimäki augo muzika prisodrintame pasaulyje. Jo tėvai – chorvedžiai, todėl nuo mažų dienų būsimas pianistas dalyvaudavo koncertuose ir repeticijose. Kai kada išgirstas muzikos kūrinys mažąjį Jarkko labai sujaudindavo, o nuo vargonų skambesio jam pašiurpdavo oda.

Natūralu, J. Riihimäki fortepijonu skambinti pradėjo anksti. Vėliau baigė Sibelijaus akademiją Helsinkyje, taip pat skambinimo meno mokėsi Berlyne. Pianistui itin patinka akomponuoti dainininkams. „Reikia suvokti, kaip dainininkas kvėpuoja. Reikia kvėpuoti kartu,“- sako jis. J. Riihimäki taip pat yra muzikos aranžuotojas ir kompozitorius.

PROGRAMA:

Antonio Vivaldi
Agitata da due venti – Arie der Costanza – La Griselda

Giovanni Bononcini
Ombra mai fu – Arie des Serse aus Serse

Claudio Monteverdi
Lamento della ninfa – Amor

Felix Mendelssohn Bartholdy
Andres Maienlied
Gruß

Hugo Wolf
Das verlassene Mägdelein
Begegnung

Gioacchino Rossini
La danza

Una voce poco fa – nach Themen von Rossini variiert von Jarkko Riihimäki –
Canzonetta spagnuola

Reynaldo Hahn
A Chloris

Gabriel Fauré
Prison
Leo Delibes
Les Filles de cadiz

Hommage an Berlin und Marlene Dietrich
Lilli Marleen
Sag mir wo die Blumen sind
Wenn ich mir was wünschen dürfte

Sting
Fields of Gold (arrang. J. Riihimäki)

Giovanni Bononcini
M`incateni e se mi sciogli
aus San Nicola di Bari

Lady Gaga – arr. J. Riihimäki
Pokerface